RSS

nedug144594

قصص سكس مدام سهام

07.03.2020 01:25 (36 )
قصص سكس مدام سهام

سكس طيز كيرفي سكس طالبه مراهقه صور سكس تجسس صور سكس فنانين 2020 صور سكس بنات بزاز كبيرة

سهام مدرسه عندي 45 سنه في مدرسه ثانوي واعدادي بنين وارمله جوزها متوفي من خمس سنين وابنها كريم طالب معاها في نفس المدرسه في اولي ثانوي وكريم دلوع مامته لانه الابن الوحيد علي بنتين وهما اسماء متجوزه من سنتين وساكنه بعد شارعين من بيت امها وعندها 23 سنه و ندي عندها 20 سنه في كلية اداب
اوصفلكم جسمها سهام طولها 175 ووزنها 80 بزازها كبيره ومش مدلدله علي صدرها وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات و معندهاش كرش وشعرها للبن
جسمها مكانش بيبان لان لبسها كان واسع وكانت دايما محجبه بتلبس جيب واسعه وعليها حاجات طويله لحد ركبتها وكانت مدرسه محترمه والطلبه بيحترموها وكان ليها زميله في المدرسه اسمها ميس شيماء مدرسة انجليزي كانت مدرسه بالنهار ومومس بالليل والمدرسه كلها كانت عارفه كده بس كانت طيبه وكانت بتحبها واتصاحبو في وقت قصير

وفي يوم من الايام كان عند سهام حصه فاضيه نزلت تحت لمكتب المدرسات لقيته فاضي وكلهم في حصص قالت تطلع تتمشي شويه ف المدرسه وفضلت تتمشي لحد ماوصلت اخر دور الي فيه المعمل المقفول الي مبيتفتحش ابدا الا مره كل سنه، سمعت صوت خفيف خالص جاي من المعمل راحت بهدوء علشان تشوف في ايه لقيت منظر مكانتش تتخيل انها تشوفه، شيماء منزله البنطلونه الجينز بتاعها ونازله علي ركبها بتمص زبر الاستاذ سعد مدرس الكيمياء الي عنده 50 سنه، اتصدمت سهام من المنظر مع انها عارفه ان صاحبتها مومس بس مش ف المدرسه وكمان مع الاستاء سعد الي كلهم فاكرينه محترم وكمان حقيقي ونيك من ساعة ماجوزها مات
شيماء: ايه يابنتي انتي سرحانه ف ايه كده
سهام: ايه لا مافيش انا بس عندي مشكله كده
مشكله ايه الي تخليكي تحطي ايدك علي الجيبه كده كانك بتشوفي مقطع سكس
بصت سهام لقت فعلا ايدها علي كسها طول الوقت ده وبتدعك فيه من غير ماتحس
سهام: ايه ايه ده الي انتي بتقوليه ده انا بس ايدي جت هنا غصب عني انا كان عندي مشكله بس وبفكر فيها
شيماء: مشكلة ايه طيب
سهام: مش وقته ياشيماء لما اجي بكره هابقي احكيله انا ماشيه دلوقتي
شيماء: مش لسه عندك حصتين يابنتي
سهام: لا انا تعبانه هستأذن من الاستاذ عصام الناظر واروح
واهحت من الاستاذ عصام بحجة انها تعبانه وهتروح وروحت أنها طول الطريق مافيش ف خيالها وقدام عنيها
اول ماوصلت سهام البيت رمت الشنطه وقلعت كل هدومها ودخلت علي الحمام والبيت كان فاضي لان بنتها ندي كآنت لسه ف الكليه وكريم كان لسه ف المدرسه
قلعت سهام كل هدومها ودخلت البانيو ومسكت الدوش في ايدها حطته علي كسها وفتحت المايه عليه علشان تطفي النار الي فيها دي وحطت ايدها عليه وفضلت تدعك في كسها جامد وتفرك فيه وهى بتتاوه وبتطلع شهوة خمس سنين حرمان ومغمضه عنيها ومتخيله زبر بيدخل في كسها وبيشبع لحم كسها وبتفرك في بزازها وتدخل 3 صوابع في كسها زي ماكانت بتحب جوزها يعملها
فضلت سهام تلعب في نفسها وتحاول تهدي كسها والنار الي فيه لحد ماجابت عسلها 3 مرات من كسها وه يت خالص مابقاش فيها نفس تعمل حاجه تاني
قامت سهام من البانيو وحاسه انها متكسره ولبست هدومها وخرجت من الحمام بصت ف الساعه لقت انها بقاله ساعه ونص بتلعب في كسها دخلت نامت علي السرير زي الميته ماصحيتش غير علي صوت ندي بنتها بعد مارجعت من الكليه وعاوزه تجهزلها الغدا
جهزت سهام الغدا واستنوا كريم لحد ماجة واتغدوا وعدي باقي اليوم عادي
راحت سهام المدرسه تاني يوم ادت حصتين الاولي والتانيه وكان عندها التالتة فاضيه نزلت قعذت في اوضة المدرسات وكانت فيها 4 مدرسات منهم شيماء الي كآنت بتقعد لوحدها دايما علشان سمعتها وحشه ف مافيش مدرسه بتحب تقعد معاها غير سهام
راحت سهام قعدت جمبها
شيماء: ايه ياقمر مش ايه المشكله ناويه تقوليلي الي عندك
سهام: مين يكتم السر فيكي
شيماء: عليكي سرك في عيب بير
سهام: لا متخافيش انا بس الي شوفتكو وبعدين خايفه من ايه مالمدرسه كلها عارفه انك كده ياشيماء
شيماء: مش مشكله برضه بس متمسكش بتناك ف المدرسه، المهم مش عارفه تتلمي علي نفسك ليه بقي كسك وحشه النيك ولا ايه
سهام: اوي ياشمياء انا ماكنتش حاسه بنفسي امبارح وانا نايمه في البانيو بدعك في كسي زي المجنونه لحد ماجبت شلالات عسل من كسي
شيماء: طب ايه نفسك تتناكي لو عاوزه اخليكي تتناكي من احد يكيفك لسنه قدام وكمان يديلك فلوس كتير اوي
سهام: شمياء ماتزعلنيش منك وتخليني اندم اني حكي تلك
شيما: خلاص متزعليش ياستي لا بس لو حبيتي برضه في يوم من الايام قوليلي وسرك عمري ماهطلعه بره
سهام: انتي هتتناكي مش طب من سعد تاني النهارده
شيماء: لا النهارده عندي زبون جايلي بالليل
سهام: بينيكك حلو الزبون ده
شيماء: هو ده الزبون الي بقولك عليه زبره قد زبر سعد الي شوفتيه امبارح 5 مرات وبيديني 2000 جنيه ف الليل ممكن اتنازلك عنه النهارده لو حابه
سهام الكلام سخنها اوي وكمان سهام طروفها المادية محتاجه تتحسن ومحتاجة فلوس كتير بدأ الكلام يمشي في دماغها
سهام: بس انا مابعرفش اعمل كل الحاجات الي بتعمليها انتي دي انا اكتر حاجه جوزي كان بيعملهالي انه يبعبصني بس عمري حتي مامصتله زبره
شيماء: مالكيش دعوه وافقي انتي بس وانا هخليكي تعرفي تعملي كل حاجه وهكون معاكي لحد ماتبقي بريمو
سهام: طيب سيبيني افكر وبعد المدرسه هرد عليكي واحنا مروحين
خلصت سهام وشيماء الحصص الي وراهم واتقابلوا عند البوابه علشان يروحوا مع بعض
شيماء: ها قولتي ايه؟
سهام: موافقه بس موافقه علي المرادي بس اكمل او لا هحددهالك بعد النهارده
شيماء: علي ضمانتي هتكملي وكسك الحلو ده مش هيقدر يبعدك عني ابدا
شيماء: هاتجيلي النهارده بقي الساعه 8 وانا هكون مجهزالك كل حاجه
روحت سهام واول ماوصلت البيت وفتحت النت لقت شيماء باعتالها صورة زبر الراجل الي هينيكها النهارده
شيماء اتخضت اول ماشافت الزبر وحجمه زبره فعلا قد زبر سعد خمس مرات وعروقه ظاهره منه وراسه كبيره عرفت ساعتها سهام انها فعلا هتتناك نيكة العمر


هنكمل الجزء الجاي ونشوف سهام هتعمل ايه ف اول نيكه ليها من وقت ماجوزها مات

الجزء التاني


بعد ماخلصت سهام وغدت اولادها بعد مارجعوا والجامعة دخلت من المدرسه الحمام واخدت دوش وشالت الشعر من علي كسها وجسمها كلها
نزلت سهام من الاتوبيس لقت العماره الي ساكنه فيها شيماء عماره راقيه جدا وكبيره جدا في حي راقي ووقتها زادت اوي فكرة سهام انها لازم تشتغل مع سهام علشان تزود دخلها لانها مابيدخلهاش غير مرتبها ومعاش جوزها الي مبيكفوش اول 10 ايام في الشهر والديون مغرقاها
طلعت سهام لحد الدور الخامس في العماره وخبطت علي باب شيماء الي فتحتلها وكانت لسه صاحيه من النوم ولابسه قميص نوم مفتوح من الجمب كده
شيماء: يابنت الايه ياسهام انا كنت شاكه فشخ انك هتيجي
سهام: انا كنت مش هاجي فعلا لولا انك بعتيلي صورة زبره من ساعتها مش عارفه اتلم علي نفسي
شيماء: اتقلي ياسوسو كلها شويه وا يبقي بيدق لزبر ده في كسك ويطفى ماره
سهام: انا مش عامله طب حسابي في اي حاجه لا لبس شعر ولا ولا ولا اي حاجه مكياج
شيماء: ماتقلقيش ياسوسو سيبي كل ده انا عليا هظبطك
وخدتها شيماء علي الاوضه بتاعتها وقالتلها تقلع كل هدومها
سهام اتكسفت فشخ لانها ماقلعتش قدومها قدام حد غريب قبل كده
سهام سمعت الكلام وحاولت تتعلم علشان تكون حلوه ف ف الشغلانه وجت دماغها انه طالما كده كده هتشتغل وتبيع شرفها يبقي تكون حلوه بقي علشان تحبب الزباين فيها ونزلت هدومها كلها وقلعت
رن جرس الباب وخرجت شيماء من الاوضه راحت علي الباب وسهام بتبص من ورا الباب علشان تشوف سعد الي هيكون اول وواحد ينيكها
فتحت شيماء الباب ودخل شاب عنده حوالي 30 سنه اسمراني شويه وشعره ناعم وطويل وومعضل شويه ولابس تي شيرت عضلاته باينه منه
سهام اول ماشافته هيجانها وتوترها زاد اكتر من جماله وعرفت انه يوم احلي داخله علي ف عمرها النهارده وفضلت قاعده جوه شويه بتتدرب علي الي هتعمله لما تطلع لحد ماجاتلها شيماء
شيماء: يلا يامزه بقي الواد علي نار وخليكي فاكره الرجاله مابتحبش الشرموطه الي بتتكسف
سهام حاولت تنفذ كلام شيماء وخرجت وهى بتتقصع وبتهز طيزها شمال ويمين لحد ماخرجت الصاله لقت سعد قاعد بالبوكسر وزبره باين اوي من تحته
ايمن: اوووووعي هي دي ياشيماء، يابنت اللعيبة انا كنت عارف ان ذوقك حلو وهتنقي حاجه جامده زيك
سهام: انت الي جامد اوي ياقلبي
شيماء: زي ماقولتلك بقي ياسعد سوسو دي تعتبر بنت بنوت بقالها سنين مافيش راجل لمسها عوزاك تعوصلها سنين الحرمان دي بقي
ايمن: من غير ماتوصيني ياشوشو هي متتسابش اصلا غير بعد ماشبع من كل شبر فيها
ونزل ايمن البوكسر وطلع زبره الي كان اكبر كمان من الصور ومن الي انخضت خيال سهام اول ماشافته
سهام: ده زبر كل
شيما : ياسوسو الزبر الكبير ماتحسديش مبيتحسدش بيتمص علي طول
نزلت سهام علي ركبها وقعدت بين رجلين ايمن ومسكت زبره الكبير وحاولت تقلد شيماء لما شافتها بتمص زبر الاستاذ سعد في المعمل
بدت ايمان تدعك بزازها في زبر ايمن وتلحسها بلسانها وتلحس بيضانه وايمن مسك دماغ سه يدخل زبه م وبدات في بوقها وزبره كبير كان علي بوقها بس هيجان سهام خلاها تستحمل كل حاجه وايمن بينيك في بوقها
قومها ايمن وفضل يبوس في شفايفها ويشد حلماتها وسهام بتتاوه وتطلع اهات منها سخنه وهى بتقوا اااااااه كمان شدهم جامد عليك قطعهم ااااااااه يابزازي
نزل ايمن ايده ومشاها علي بطن سهام لحد ماوصل لكسها الي كان مبلول من عسل سهام ومن غير اي مقدمات غرز صباعين جوه كس سهام الي شهقت مره واحده وعنيها فتحت وحاولت تشد ايد ايمن لكنه كان مثبتها جوه كسها وفضل يحرك صوابعه ويدعك في كس سهام ويبعبصه وسهام بتتاوه وتقوله ااااه كسي وجعني اوي جامد ياحبيبي دخل صوابعك للاخر طفي نار كسسسسي اااااااه صوابعك حلوه اوي
نزل ايمن علي ركبه وسهام واقفه فاشخه رجليها وحط لسانه علي كسها وبدأ يلحس كسها وهى ماسكه في شعره ومغمضه عنيها وبتترعش ومش قادره تقف
قامت سيناء وقفت جمبها علشان متقعش وبدأت تدعك في صدر سهام وتبسيط في شفايفها وسها بقت في دنيا م تانيه مبتتكلمش ولا مفتحه عنيها حتي بعد حرمان السنين دلوقتي اتنين بيمتعوها لحد مابعد 3 سهام جابت شهوتها دقايق لاول مره في بوق ايمن واترعشت وقعت علي شيماء الي سندتها
وقف ايمن وشهوة سهام علي وشه وبوقه وراح علي سهام يبوسها ويدوقها شهوتها من علي وشه الي هاجت فشخ لما شافت كده وبدات تبوس ايمن جامد وتمص لسانه وتلحس وشه زي المجنونه لحد مالحست كل شهوتها من علي وشه
نزل ايمن سهام علي الارض في وضع الدوجي استايل وخلاها توطي علي الاخر لحد ماصدرها يلمس الارض والوضع ده خلي طيز ايمان الكبيره تبقي مفلوقه فشخ وشكلها حلو وكسها مفتوح قدام ايمن علشان يدخل زبره فيه
وشيماء قاعده علي الكرسي بتتفرج وايمن واقف ورا سهام ودخل راس زبه بس في كسها
سهام: ااااااه لالالا كبير اوي خرجه خرجه هيفشخني
شيماء : كبير ايه ياسوسو بقي انتي بس الي كسك ضيق دلوقتي هيتعود عليه
شيماء: يامنايكه اااه هيجتوني
ونزلت شيماء كلوتها و وبقت تدعك شخت رجليها في كسها وهى علي الكنبة وايمن بينيك في سهام علي الارض
شويه وغيرو الوضع وطلع ايمن سهام جمب شيماء علي الكنبة وفشخ رجليها وبدأ يدعك زبه في كسها قبل مايدخله ومره واحده رشقه كلها في كسها
سهام: ااااااه حلوه اووووووى ارزع جامد انا كسي بياكلني وفيه ناااااار طفيه يايمن طفيه ياحبيبي افشخني ونيكني انا لبوتك ومتناكتك
الكلام كان بيهيج ايمن اكتر الي بدء يرزع جامد في كس سهام ويمسكها من رقبتها ويدخل صوابعه في بوقها وسهام تمص صوابعه
وفضل الوضع كده وايمن بيزود في نيك سهام وهى بتزورد في لحس كس شيماء لحد مايمن قالها هجيب يامتناكه اااه عوزاهم فين
سهام: في نفسي بوقي ااااه الحس واشرب لبنك اوي
شيماء ادت الالفين جنيه كله لسهام
شيماء: بس ده علشان المرادي اول مره ليكي وعلشان تظبطي نفسك وتجبيلك هدوم وكده لزوم الشغل كده بعد اي شغل هجيبهولك ليا فيه الربع تمام ياسوسو
سهام: تمام ياقلبي متشكره اوي انا فعلا محتاجه الفلوس دي اوي
شيماء: استنى هستجدع معاكي اكتر
ودخلت شيماء الاوضه جوه وطلعت لسهام ب 20 الف جنيه
شيماء: خدي دول ياسوسو خليهم معاكي وسدي الفلوس الي عليكي وظبطي نفسك هدوم وظبطي ولادك ولما الفلوس تجري في ايدك رديهملي
سهام: بس ده كتير اوي ياشيماء مش عارفه هقدر اردهملك ولا لا
شيماء: لا متقلقيش ياحبيبتي دول هتجيبهم بعد كده في عشر ايام شغل بس تفتحي دماغك وتعرفي ايه الي بيعجب كل راجل والرجاله هتديلك عنيها
سهام: طيب ياشيماء عاوزه اسألك سؤال انتي طالما معاكي الفلوس دي كلها ايه الي بيخليكي تشتغلي ف المدرسه وانتي مش محتاجه الملاليم بتاعتها
شيماء: ياقلبي احنا في مجتمع شرقي ب مهما كنتي شرموطه ضه مينفعش تقولي للناس انا شرموطه لازملك شغلانه تتداري فيها ويبقي اسمك مدرسه محترمه احسن من مومس، ثم ان المدرسه دي بتجيبلي احلي شغل سواء من المدرسين او اولياء الامور وطلبه كمان ساعات
سهام: احا طلبه !؟
شيماء: ده موضوع كبير ياسوسو هفهمولك بعدين، انتي مش هتروحي بقي علشان عيالك ميقلقوش عليكي
سهام: اه صحيح، طيب الشغلانه الجايه امتي
شيماء: بكره ياسوسو او بعده ف المدرسه هقولك اول مازبون يطلب واحده جديده
سهام: تمام ياشوشو وشكرا اوي علي الفلوس متعرفيش كنت ايه محتاجاها قد
ولبست سهام هدومها الي جايه بيها ومسحت وشها ونزلت من عند شيماء وهى اسعد واحده في الدنيا

فضيحة سكس ريهام سعيد HD سكس سعودي طيز سكس ليلة الدخلة ساخنة سكس نيك طيز مثيرة
:  /

0
: