RSS

nedug144594

سكس مدام نهال ساخن نار

28.02.2020 00:29 (94 )
سكس سعودى - سكس تبادل عنيف - سكس مني فاروق - نيك نسوان - سكس موده الادهم

انا / بصتله ومردتش (المدرسين عارفين اني نادر لما ارد ع حد منهم)
استاذ عامر / هأسألك سؤال ولو جاوبته صح تبقي ذكي ولو غلط تبقي غبي
انا / هزيت راسي اني موافق
اسناذ عامر / (بيسألني ) البقرة بتدينا لحم ولا لبن؟
انا/ لحم
استاذ عامر/ غلط انت غبي(شوية بنات ضحكو) هسألك سؤال تاني
انا/ ماشي (عرفت ان قصده يضحك الطلاب عليا )
استاذ عامر / الخروف بيدينا صوف ولا لحم (بيسألني)
انا/( سكت شوية وقلتله) الخروف بيدينا فلسفة
فجأة لقيت الفصل كله هلل وضحك ولاقيت الشباب قاعدين يقولولي ينصر دين امك ويظيطو والمدرس بقي شكله كلوت مبلول ومش عارف يجمع الكلام ولا يرد
استاذ عامر/ انت مش محترم ولا متربي اطلع برة استناني قدام الفصل عشان هاوديك للمدير يعرفك قلة ادبك دي
ما اديتش ليه اي اهتمام وطلعت وانا خارج لقيت بنت من اللي قاعدين قصادي كانت خرجت عشان تروح الحمام طالعة ف الدور اللي فوق الخاص بمدرسة اعدادي(كانو بيخرجو قبلنا بساعة) ومخدتش بالها مني اني خارج من الفصل
خدني الفضول وطلعت وراها ونسيت الاستاذ مطلعني برا ليه ومشيت وراها لحد ما لقيتها دخلت فصل ف اخر الطرقة وقفلت الباب وراها (اختارو الفصل ده بعيد عشان الدوشة) رحت وراها وقفت قدام الباب وجبت كرسي براحه حطيته ورا الباب ووقفت عليه لان الازاز اللي فرق الباب مكسور
لقيت مستنيها جوا شاب ف تالتة ثانوي وبيكلمها
الشاب / اتأخرتي ليه يبنتي
سهير(ده كان اسمها)/ كنت بتأكد ان محدش شافني
هو / يلا مش مهم
قرب منها وبيبوسها من شافايفها وهي اتجاوبت معاه بسرعة وبقي بيقفش ف بزازها من فوق الهدوم
وهي راحت ف دنيا تانية خالص خلعها البلوزة اللي كانت لابساها والبدي وبعد كدا خلع السنتيانة وظهرت بزازها اللي كانت صغيرة وهي اصلا جسمها صغير (عود فرنساوي) طلعت الفون وعملته صامت وبدأت اصورهم
بعد ما خلص تقفيش فيها طلع بتاعه اللي كان صغير ونزلها ع الارض وخلاها تمصله
فضلت تمصله لمدة دقيقتين بعد كدا خلاها توطي ع ديسك من اللي موجودين ف الفصل وبدأ ينزلها الجيبة اللي كانت لابساها وظهرت طيظها (وباين اصلا ان حجمها صغير ف الكلوت) نزلها الكلوت ونزل وراها يلحس ويمص ف طيظها وبدأ يبل صوابعه تفافة ويدخلها ف طيظها اللي دخلت بسهولة وباين انها مستعملة يامة
بل بتاعه وبدأ يدخله اللي اتزحلق بسهولة جدا بسبب ان بتاعه صغير وبدأ يتحرك وبتاعه فيها وهيا تتأوه ومكملش دقيقتين وبدأ يزوم وطلع بتاعه بسرعة ونزلهم ع الارض
بعد ما خلصو بدأ يعدلو هدومهم كنت انا حفظت التسجيل ورجعت الكرسي مكانه ونزلت بسرعة عشان محدش ياخد باله مني ونزلت لقيتهم روحو دخلت الفصل عشان اخد شنطتي واروح لقيتها دخالة ورايا برضو عشان تاخد الشنطة ولقيتها بتقولي
سهير/ هما سابونا ورحو ؟
انا/ امال
سهير/ حتي الجزم (قصدها ع البنات اللي معاها ف الديسك)
انا ما هما مش عارفين ان سيادتك هتتأخري فوق كدا (قلتها بخباثة واخدت شنطتي ومشيت)
وقفت ف حالة ذهول ومش مصدقة انا قلت ايه وانا منتظرتش ردها واخدت بعضي ومشيت ع طول
روحت البيت اتفرجت ع الفديو وكان بجودة عالية وحطيت منه نسخة ع اللاب (خالي خالد جابهولي هدية عشان دخلت ثانوي) وكالعادة مضربتش عليه لانه من عادتي مبضربش ع السكس بعد ما اتفرجت ع الفديو فكرت هي هيكون رد فعلها ايه يوم الحد وكنت نسيت خالص المشكلة اللي عملتها مع المدرس لان سهير كانت شاغلة بالي هتعمله معايا يوم الحد

الجزء الثالث



شكرا لكل اللي شجعني ودعمني ف اني اكمل القصة ومعلش اعذروني هنزل كمان جزء الاسبوع ده وبعد كدا ممكن اغيب شوية بسبب تراكم المحاضرات عليا ف الكلية لاني معنديش ولا يوم ف الاسبوع اجازة غير الجمعة
الجزء الثالث
يوم الحد رحت المدرسة متأخر وكنت قاصد اني اعمل كدا ولقيت سهير برضو اتإخرت اكتر مني
وانا داخل الفصل لاقيت حد بينادي عليا وبيقولي كلم المدير عايزك سيبته ورحت للمدير وخبطت ودخلت
المدير/ عايز ايه؟
انا/ حضرتك انت اللي طالبني
هو/ اااه انت محمد جابر بتاع ادبي ا
انا/ ايوا انا
هو/ انت غلطت ف استاذ عامر ليه؟
انا/حضرتك انا مغلطش فيه
هو/ ازاي يعني وهو بيقولي انك قولتله يا خروف قدام الفصل وخليت الطلاب يضحكو عليه
انا/(بنرفزة) حضرتك انا مقولتش كدا ليه وتعال نسأل الفصل وهات استاذ عامر يكون حاضر
انا/ وطي صوتك وانت بتكلمني وبعدين انت هتكدبني يعني وتكدب الاستاذ
انا/ (رديت عليه بنرفزة اكتر) قولتلك انا معلطش فيه وتعال نسأل الطلبة ويكون هو كمان حاضر والغلطان فينا يتجازي
المدير/ (حاول يهديني ) اهدا كدا ويلا هنروح نسأل الطلبة ولو انت طلعت غلطان انا هرفدك اسبوع من المدرسة
خرجنا واحنا طالعين من اوضة المدير لقيت سهير ف وشي ولما شافتني مع المدير رايحين الفصل ارتبكت (خافت اني اكون فضحتها وخصوصا انها ما حضرتش موقفي مع استاذ عامر) كملنا طريقنا للفصل ولما دخلنا المذير امر واحد يروح يجيب استاذ عامر و راح ندهه وجه
المدير/ يا استاذ عامر الطالب ده (قصده عليا) غلط فيك يوم الخميس وقالك ايه؟
استاذ عامر/ قالي يا خروف وقلتله يط.......
انا/ (قاطعته و وجهت سؤال للفصل) انا غلطت فيه يا شباب؟
رد بعض الطلبة اللي كانو حاضرين يوم الخميس واجابو بالنفي
انا/ سمعت حضرتك (ودخلت قعدت مكاني من غير ما ابصلهم)
استاذ عامر/ يعني هتشهدو معاه وتكدبو كمان؟
وقف طالب اسمه شريف كانت شخصيته قوية والمدير بيحترمه وهو كان مقرب ليا لانه كان معايا ف ابتدائى واعدادي و وجه كلامه للمدير/ استاذ احمد حضرتك هو (انا) مغلطش فيه الاستاذ عامر كان بيهزر وبيسأله سؤال وكان قصده يضحكنا عليه ومش فاكر كان ع خروف والا ايه فهو رد عليه ولقينا الاستاذ عامر اتعصب ع ايه مش عارفين (و وجه كلامه للفصل) مش ده اللي حصل يا شباب (الفصل ردو عليه وقالو ايوا)
المدير مكنش عارف يرد عليه وبعد كدا اخد الاستاذ عامر وطلعو بعد ما شريف زين له الكلام فانا ع غير العادة قولتلهم هو الخروف بيدينا ايه الفصل كله قعد يضحك بصيت لسهير اللي كانت قاعدة مش فاهمة ف ايه وهمست ليها اني هكلمها ف الفصل بعد الفسحة لان كان ف مدرس دخل
خلصنا الحصص اللي كانت قبل الفسحة والفصل خرج وهي خرجت مع صاحبتها ورجعت بسرعة عشان ميشكوش ف حاجة وجت قعدت ف التختة بتاعتها و مميلة ناحيتي عشان تكلمني
سهير/ محمد ممم.... ش (بتتعلثم وهي بتتكلم) عارررر...فة..
انا / (قاطعتها) اهدي كدا وبراحة وانتي بتتكلمي وما تخافيش
هي / (هدت شوية) مش عارفة اقولك ايه
انا/ انتي منين؟
هي/(باستغراب) منين ايه ؟ منا كنت معاك ف مدرسة الاعدادي ومن القرية اللي جنبكم هو انت متعرفنيش ولا ايه؟
انا/ معرفكيش غير السنادي واول مرة اشوفك السنة دي اصلا
هي/ هو انت تعرف حد ولا بتكلم حد اصلا؟
انا/ (غيرت الموضوع) ع فكرة انا شوفت كل حاجة (حكيت ليها من اول ما طلعت من الفصل وشوفتها لحد ما نزلت واتكلمت معايا)
هي/ (بدأت تعيط) طب.....هتتتتعم....ل ايه؟
انا / بطلي عياط انا مش هعملك حاجة وخدي رقمي ابقي كلميني بعد ما تروحي
خلصنا كلام وسيفت رقمي ولقيت اسامة داخل الفصل ونده عليا اننا نخرج
اسامة/ ها يبني طمني عملت ايه و وصلت لايه معاها
انا/ بنفذ الخطة وايديتها رقمي وعايزك تهدي ومتستعجلنيش
اسامة/ شكلك هتلبسنا مصيبة وتودينا ف داهية
انا/مش انت اللي عايز كدا وانا اهه بعمل اللي عليا عشان توصلل للبنت اللي عايز تنيكها وغمزتله
طبعا متستغربوش اني قلت لاسامة لانا احنا كل اسرارنا مع بعض
Flash back
بعد ما روحت يوم الخميس كلمت اسامه وقلتله يجيلي البيت
اسامة/ ايه يبني اللي عملته ده ده الاستاذ ناويلك ع نية سودة
انا/ اعمله ايه مهو عايز يستهزا بيا ......خلينا ف المهم
اسامة/ ايه المهم؟
انا/(حكيت لاسامة كل اللي حصل من ساعة ما طلعت من الفصل لحد ما صورتهم ونزلت)
اسامة/ يبن المنيوكة صورتهم فديو ؟ ورهولي وشغلة كدا (شغلتله الفديو وسمعه ولقيته بيقولي):- طبعا هتجيبها وتنيكها لوحدك يا عم
انا/ مش حاططها ف دماغي اصلا يا علق وبعدين انت عارف مين اول واحدة عايز انيكها
اسامة/ سامية...؟؟! (دورها جاي بعدين ف القصة) انت لسه حاطط الشرموطة دي فدماغك
انا/ عمري ما هسيبها لا هي ولا اللباوي اللي معاها
اسامة/ فكنا من سيرة ميتين امها دلوقتي وخلينا ف المصلحة دي الاول هنعمل فيها ايه؟
انا/ مش عارف
اسامة/ بقولك ايه متيجي نستغلها ونوصل لصاحبتها رشا اللي قاعدة معاها ف التختة
انا/ همك ع بتاعك يا كسمك وبعدين انت عارف اني مبطقش امها بسبب كتر تلقيحها ف الفصل
اسامة/ يا عم نجيبها بس وانيكها انا وما عليك منها بعد كدا ....... بس هنجيبها ازاي ؟..هي سهير ممكن تبيعها وتوصلنا ليها؟
انا/ ملكش دعوة بقي سيبها عليا انا دي وسيبني بقي عشان اعرف اعمل ايه مع الشرموطة سهير يوم الخد
سكس خلفى - سكس غاده عبد الرازق - سكس فيفى عبدة - سكس نانسى عجرم - سكس محارم
:  /

0
: